Med lånad kamera…

Nu har jag fått låna Kusinens kamera, en Fuji Finepix X 100 och har varit ute och provat lite. Jag är inte riktigt vän med den än… men så här blev de första bilderna…

Vårlök Vårlöken ser spröd ut, men är en riktig överlevare.

*

DSCF1689

Här försöker jag mig på en närbild av en spirande Rosa rugosa…

*

Humla..

Och så en humla igen…

 

 

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Med lånad kamera…

  1. lenaericsson skriver:

    Superfina bilder!

  2. Björn Bäckström skriver:

    Bra bilder! Bättre än Kusinens…Men jag saknar Mios inlägg. Boycottar hon? FÖR mycket blommor?

  3. mariayarri skriver:

    Tjusiga bilder … Det dröjer innan jag kan lägga upp såna vårbilder … Maria 🙂

  4. Dan skriver:

    Vårlöken är väldigt fin ( fotot alltså 😉 ) …tycker det verkar som du väldigt snabbt blir vän med mr Fuji…

Kommentera

