Kungsängslilja…

Kungsängslilja

Än blommar den inte i det fria här i Småland – men på torget kan man köpa utslagna…

(Och det gjorde man…)

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kungsängslilja…

  1. mariayarri skriver:

    En av mina absoluta favoritblommor ! … Även den vita färgen av den är vacker tycker jag … Sen är det ett plus att de inte blommar ut så snabbt …
    Fint tagen bild ! … // Maria 🙂

  2. susaboet skriver:

    Tack! Det är en av mina favoriter också. Jag försöker få den att trivas och föröka sig i min minihage vid stugan som var min mammas föräldrahem. Än så länge är det inte så många… men det blir några fler för varje år… även några vita… / Susanne

  3. o5o4jojo skriver:

    Måste köpa till min trädgård. Är så vackra

Kommentera

