Mio rapporterar från sin trädgård…

Mio i sin trädgård

Nu har vi varit i vår trädgård några dagar. Jag förstår inte varför vi inte kan vara där hela tiden… Jag har ett styr med att hinna med allt på några dagar. Det är jättemycket att inspektera… jättemycket att jaga… jättemånga träd att klättra i och jättemycket att lukta på…

Och det viktigaste är ju att njuta av allt… jag menar ligga i gräset… eller på andra sköna ställen…

Matte har förresten väldigt mycket att göra hon också om hon ska få lite ordning i trädgården.   Inte för att jag tycker det är så viktigt, men hon verkar tycka det… människor har så konstiga prioriteringar…

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Mio rapporterar från sin trädgård…

  1. NORDMØRING skriver:

    Så roliga bilder … och vilken sötnos! 🙂

  2. ”…människor har så konstiga prioriteringar…”.

    Inte alla dock. För Mio vore min trädgård Äventyrslandet. 😉

  3. susaboet skriver:

    Ja, det skulle hon nog tycka… 🙂

  4. mariayarri skriver:

    Hej Mio ! … Jag förstår precis vad du menar … Tvåbeningar har konstiga prioriteringar … Jag tror att du precis som jag är en riktig livsnjutare … // Yarri 😉

    • susaboet skriver:

      Hej Yarri ! … Tack för din kommentar! Den blev jag riktigt glad över… Jag tror att du och jag verkligen förstår vad livet handlar om… Tvåbeningarna har mycket att lära av oss….
      Tänk om de bara kunde förstå det… 😉 // Mio

  5. Björn Bäckström skriver:

    Mio! Jag ber om ursäkt. I min förra kommentar talade jag med matte över huvudet på dig. Vovven Yarri fick mig att inse att det är direktdialog som gäller, Sorry; du är ju verkligen myndig!

    • susaboet skriver:

      Hej Björn! Du är ursäktad… Jag vet ju hur tvåbeningar är…
      Och jag vill tillägga att Yarri är en synnerligen klok hund… // Mio 🙂

  6. natuurfreak skriver:

    Fantastic photo’s of the garden en the cat lookes so cute.

  7. Berit Svensson skriver:

    Vilken rofylld katt! Vilken underbar trädgård! Och vilka helt otroligt underbara bilder!
    Susanne, skulle kunna tro, att du var fotograf i ett tidigare liv.
    Kram Berit

Kommentera

