Kan flyga…

 Somliga har visst sagt  att det är omöjligt… men humlan flyger – och nu vet vetenskapen hur…

Kan flyga...Humlan har vetat hela tiden…

Bild | Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Kan flyga…

  1. Pia Lang skriver:

    Ett av naturens under på bild… jag känner nästan doften….

  2. Björn Bäckström skriver:

    Dynamisk bild! Fångad i precis rätt ögonblick. Humlan har inte ens fällt in ställen ‘after take-off’!

    Action picture! The bumblebee caught just after take-off. Landing gear still out!

  3. Gerd Törnblom skriver:

    Ja, humlorna får vi vara rädda om! Trevlig bild!

  4. mariayarri skriver:

    Vilken härlig bild ! … Perfekt fångad med kameran ! … // Maria 🙂

  5. natuurfreak skriver:

    Very beautiful.I’m also a nature freak

  6. Dan skriver:

    Vilken skärpa! Det är sådana där bilder man vill ha hela tiden! Eller hur?

    • susaboet skriver:

      Tack! Den här bilden är tagen med min ”nya” kamera, en Panasonic DMC- G3. Den är inte alldeles ny, men jag tänker att den kan vara bra nu när jag vill försöka lära mig lite mer…
      ( Fast än så länge kör jag mest med automatik… )

      • Dan skriver:

        Det där verkar vara en rolig kamera att arbeta med och inte heller så dyr – billig faktiskt…du verkar ha fått mycket kamera för pengarna …. vad roligt!! pekskärm …spännande!!…ha det så bra..//Dan

      • susaboet skriver:

        Tack! Ja, det är en rolig kamera… Jag är väldigt nöjd med den. Pekskärmen är jag särskilt förtjust i…
        Nu ska jag bara lära mig lite mer… Ha det bra du med!! // Susanne

  7. natuurfreak skriver:

    Verry beautiful.Thanks for visiting my blog

Kommentera

