Sommarminnen…

Hortensian hade många blommor den här sommaren. Och muren, det enda som är kvar av den gamla stenkällaren, blev som vanligt en av Mios favoritplatser.

Jag lyssnar...

Jag lyssnar…

Är det så att sommaren är slut nu..? Varför går tiden så fort..?

 

Bild | Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Sommarminnen…

  1. macilane skriver:

    Med Mio accentueras det vackra i den trädgård, inte sant?

  2. mariayarri skriver:

    Så fina bilder … Och Mio är otroligt vacker … En kisse i min och Yarris smak … // Maria 🙂

    • susaboet skriver:

      Tack Maria! Mio tackar och hälsar till er… Hon är inte så glad just nu eftersom vi har flyttat tillbaka till stan… Men hon var mycket förstående när jag packade ihop… kelade och försökte trösta mig på alla sätt… eller så ville hon övertala mig att stanna – jag är lite osäker… 😉

  3. Leya skriver:

    Fin hon är, Mio. Och hortensior! De går tyvärr inte så bra i min trädgård.

    • susaboet skriver:

      Det är första året hortensian blommar så rikligt… tidigare har den bara haft några stycken blommor. Senaste vintern var mild och bra för småländska hortensior… Jag har verkligen njutit av den.
      Mio hälsar och tackar…

Kommentera

