Porträtt av Mio Kissekatt…

Porträtt av Mio

Nu har matte lekt med Power Point igen…

Bild | Det här inlägget postades i Mio Kissekatt och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Porträtt av Mio Kissekatt…

  1. macilane skriver:

    Hur då Power Point? Resultat är jättetjusigt, men hur gjorde du? Det verkar invecklat, hehe.

  2. susaboet skriver:

    Tack! Det är inte så invecklat som det kanske ser ut…
    Jag lägger två likadana bilder på varandra, minskar storleken (och beskär lite ibland) på den översta och sätter sen en enkel bildram omkring både den översta och den understa. Sen sparar jag som bild och gör samtidigt om till jpeg-format.
    Jag tycker det är jätteroligt att leka med bilder så här. Power Point är det enda program jag kan lite…det finns nog andra program som är bättre på just sånt här…
    Önskar jag kunde mer…

  3. efflena skriver:

    Mio är så söt, jättefin bild!

  4. Aquileana skriver:

    Lovely kitten ❤
    Great shot!… Best wishes to you, Aquileana 😀

  5. o5o4jojo skriver:

    Så häftigt . Måste kolla om jag har power point

    • susaboet skriver:

      Det är så roligt!… Jag önskar jag kunde mer… Det finns bildprogram som är mer lämpade för bildlek…men det här är det enda jag kan lite.

  6. Så fin katt. Häftig bild!

  7. Gerd Törnblom skriver:

    Mio ser så fundersam ut där hon sitter i grönskan, men alltid lika söt.

  8. natuurfreak skriver:

    Super photo of the beautiful cat.

Kommentera

