Lek med bilder…igen

Mion utanför ramen...

Utanför ramarna…
Tänk om man kunde ta ett skutt in i en parallellvärld… en  varm, god drömvärld…

 .

.

Bild | Det här inlägget postades i Lek med bilder och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

24 kommentarer till Lek med bilder…igen

  1. o5o4jojo skriver:

    Den är jättefin. Har letat efter bilder på Minton som jag kan göra såhär men hittar ingen. Måste försöka få honom till att göra något som går att använda, Ramar och måla har jag lekt med, kommer snart på bliggen.

    • susaboet skriver:

      Tack!… Ja, man får tänka lite längre nu när man fotograferar… Jag hade bara den här bilden som lämpade sig för ” Utanför ramen” .
      Ska bli kul att se vad du lägger in på bloggen framöver…
      🙂

  2. Björn Bäckström skriver:

    Hugh Everett kanske inte hade kissekatt! Men han förslog dina parallellvärldar för länge sedan! Kul bild; utmanar förståndet!

  3. Herman skriver:

    This is beautiful! I love the composition…

  4. Dan skriver:

    Häftig effekt! Det där har jag inte listat ut än hur man gör.

    • susaboet skriver:

      Ja, det blir en härlig effekt! 🙂
      Det finns i den guidade delen av Pse och det står precis hur man ska göra… så det är lätt som en plätt… 😉

      • Dan skriver:

        Hahaha..så där brukar jag också säga….allt är lätt när man kan…jag får väl se om jag hittar någon guidad del….hehe

      • susaboet skriver:

        Jaa… du sa det om ”suddiga ramen”…
        Men det är ju så det är …det man kan är inte svårt och ibland glömmer man hur det var innan man kunde…
        Utanför intervall kallas det i 10:an och det finns under Fotoskoj i guidade delen… 🙂

      • Dan skriver:

        Ok. Jag ska kolla vad som finns i åttan.

      • Dan skriver:

        Jag har gått in i hjälpmenyn för att försöka hitta. Jag skrev ut 11 sidor. Jag har prövat några stycken av redigeringarna de visar där men jag har nog en för gammal elements för att kunna följa handledningen. Det gav iaf en utflykt i mitt eget elements.. 🙂 varje gång jag bryter mot regler och bara släpper loss så hittar jag nya sätt att använda programmet på. Kul!!

      • susaboet skriver:

        Det verkar finnas hur mycket som helst att upptäcka och man kan bli sittande lääänge och prova och prova… och visst är det jättekul… Men jag tycker inte alltid att det är såå lätt… Roligt att du hittade lite nytt ändå!
        På min kurs använder vi Moderskeppets instruktionsfilmer. De är jättebra! Några av filmerna är gratis, men jag vet inte riktigt vilka…

      • Dan skriver:

        Ja, där har jag varit på besök. Men det är rätt så längesen. …

  5. Gerd Törnblom skriver:

    Ja Mio är en katt som går utanför ramarna på olika sätt!

  6. sussiejoh65 skriver:

    Vilken cool bild, kanonfint ju 😀

Kommentera

