Klätterhortensian…

Klätterhortensian i det gamla äppelträdet.

Bild | Det här inlägget postades i Trädgård och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

30 kommentarer till Klätterhortensian…

  1. irenechristine skriver:

    jättevackra bilder … jag är annars ingen hortensiafan men denna är jättesnygg … och så vackra pioner

  2. Lena skriver:

    Åhhhh! Superfina somriga bilder. Tyckte bäst om den med stolen i fokus, ja och så Mio förstås.

    • susaboet skriver:

      Tack snälla Lena! Så roligt att du gillade den bilden! Det är kul att prova med olika fokus… och intressant… Det är som i livet… ibland ser man bara en detalj… och det kan vara nyttigt att byta fokus en stund…
      Mio och jag önskar dig en fin dag! ❤

  3. sunsetdragon skriver:

    What a beautiful, peaceful yard.

  4. Minton skriver:

    Så lummigt du har i din trädgård. Klätterhortensian är så vacker och lilla Mio. Bilden med stolen gillar jag också. Kram från Minton o Anki

  5. gladjestunder skriver:

    Otroligt vacker. Så lummigt och fint det är.Klappa om lilla Mio från Stina och mig

  6. mammagrip skriver:

    Snyggt! Har en liten, liten hortensia på gång att klättra i vår gran. Längtar till att den blir stor. Veronica

    • susaboet skriver:

      Tack! De växer inte så fort i början, men sen sätter de fart. Min har några år på nacken. ( Ångrar att jag inte skrev ordentlig trädgårdsdagbok… )
      Lycka till med din hortensia! // Susanne

  7. Jag skriver:

    Fina bilder från din lummiga trädgård! Min klätterhortensia var bara en buske i säkert tio år, men nu har den satt fart.

  8. britt skriver:

    Så vacker och lummig trädgård. Den väcker begär efter hortensior 😉

  9. bythebriny skriver:

    A beautiful, serene spot!

  10. Carolina skriver:

    Underbara bilder!

  11. kerlund74 skriver:

    Så läckert, vilken underbart vacker trädgård!

  12. Rupali skriver:

    Such a peaceful place. Beautiful pictures!

  13. natuurfreak skriver:

    Very fine to have them in the garden

Kommentera

