Daglilja…

Bild | Det här inlägget postades i Trädgård och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

38 kommentarer till Daglilja…

  1. Lena skriver:

    Den var vacker… och såklart lille Mio är med.

  2. goldenbrown skriver:

    Piękne lilie! 🙂

  3. Björn Bäckström skriver:

    Mio vet tydligen när HON är i fokus! 😉 Rara bilder.

  4. Minton skriver:

    Så fin lilja och lilla Mio ville vara med. Minton hälsar ❤

  5. Jag skriver:

    Vackert! Den översta bilden riktigt strålar!

  6. Blåst af Kuling skriver:

    Härliga bilder. Mina katter gillar inte att bli fotograferade. De blir besvärade när jag tar bilder på dem.

    • susaboet skriver:

      Mio är inte heller lättfotograferad… Kommer jag för nära blir hon besvärad… Tror att hon inte gillar kameraögat…
      Är vi ute och jag sätter mig på huk för att fotografera henne då kommer hon till mig… och motivet blir lite annorlunda…

  7. Amy skriver:

    So beautifully captured! 🙂

  8. greg1948 skriver:

    I may be wrong, but I think most lilies are poisonous for cats to eat. That is why I do not grow any. Better not get too close Mio!

  9. sunsetdragon skriver:

    Beautiful flower and beautiful sweet kitty.

  10. natuurfreak skriver:

    I has they also in my garden but in orange color

  11. Många vackra blommor här – nu ska jag åter läsa några inlägg – går bakåt i tiden 🙂

    • susaboet skriver:

      Tack!… Och så roligt att du vill titta mer i min blogg! 🙂 Det är huvudsakligen en fotoblogg, men ett och annat ord blir det ibland… Just nu sitter jag inte så mycket vid datorn beroende på en krånglande axel och arm, men jag hoppas det snart blir ändring på det…

  12. niasunset skriver:

    I am crazy with cats 🙂 So beuatiful photographs. Thank you, love, nia

  13. Leya skriver:

    Dagliljor tillhör mina absoluta favoriter – fint fångat!

Kommentera

