Solnedgång efter regnet…

Bild | Det här inlägget postades i Natur och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

29 kommentarer till Solnedgång efter regnet…

  1. Lena skriver:

    Så vackert med dimman och solnedgång.

  2. Minton skriver:

    Så fantastiskt du fångat den trolska stämningen. Solen på väg ner och dimman en bit ovan marken. :O

  3. gladjestunder skriver:

    Det är otroligt vackert med dimslöjorna (som jag säger ”när älvorna dansar över ängen”

  4. greg1948 skriver:

    Jag kan känna lukten av luften från här! I can smell the air from here, is what I think I said!

  5. Kristallina skriver:

    Otroligt vacker, drömlikt!

  6. sussiejoh65 skriver:

    Underbara bilder 😀 Dimma tillför mystik i bilder, och skapar spännande stämningar, tycker jag

  7. Nils skriver:

    Så vackert. det är så att jag väntar på att älvorna ska dansa

  8. puzzleblume skriver:

    Beautiful landscape and mood.

  9. puspita1010 skriver:

    Hej! Tack så mycket för din fina långa kommentaren i min blog. Du görde min dag idag. Jag blev så rörd att läsa din kommentar. Från din kommentar jag fick en starka känsla och vill skriva mer och mer. Ordet är lite föratt tacka dig. Jag känner ju inte dig. Men du verkar vara en trevlig person som vill hjälpa människor när de har det jobbigt. Jag hoppas att du får allt i livet som du ville. Förtsätt skriva och förtsätt slötta människor som oss. Älskar dig. ❤💕

  10. En konst att kunna fånga det vackra så som du gjort. Man ser det ju ofta med ögat men sedan då man tar ett foto blir det inte alls lika fint.
    Det här är stämningsfullt, sagolikt.

    • susaboet skriver:

      Tack snälla Carita för din fina kommentar! Dis och dimma ger mig alltid en känsla av magi… men att fånga känslan på foto är, som du säger, inte alltid så lätt…

  11. Leya skriver:

    Fantastiskt fina bilder. Precis vad jag kan njuta av hur länge som helst. Trolskt stämningsfyllda.

  12. Underbara bilder. 🙂 Du har väl inte slutat blogga? Kram Nyfiken Bosse

    • susaboet skriver:

      Hej Bosse! Tack för din kommentar… för länge sedan… Roligt att du gillar mina bilder!
      Krånglande axlar har gjort att jag nästan bestämt mig för att sluta blogga. Men det är lite bättre nu så kanske kommer det snart något inlägg…
      Och… jag uppskattar din ”nyfikenhet”!
      Kram Susanne

Kommentera

