Lilja…

Den här liljan från Stadsparken i Kalmar dök upp i  Läsaren i WordPress tillsammans med förra inlägget… hur det nu gick till. Där skulle den inte vara… men nu kommer den i ett eget inlägg.

Bild | Det här inlägget postades i Trädgård och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

35 kommentarer till Lilja…

  1. Lena skriver:

    Jaa du, hur det där går till kan man ju verkligen undra. Ungefär som att det ibland inte går att få med mina bilder när jag rebloggar från ena bloggen till den andra trots att jag gör exakt likadant båda gångerna. Fin lilja!

  2. styvmorsviol skriver:

    Jag upplever samma sak det händer konstiga saker både nu, och då. Tror WordPress gör om sig ofta.
    Svante

  3. gladjestunder skriver:

    Otroligt vacker. Stina & Yvonne

  4. Jag skriver:

    Det var nog den här jag kommenterade att den strålade, haha. Väldigt vacker bild”

  5. bythebriny skriver:

    Gorgeous lily! Your photo does it justice.

  6. puspita1010 skriver:

    Älskar din blogg. Förtsätt skriva bästa du.👍. Kolla gärna in på min blogg. Den heter http://www.minlivblog.wordpress.com
    Hoppas att du gillar det.

  7. Fabio skriver:

    Very beautiful, Susanne! 🙂

  8. Aquileana skriver:

    Beautiful flower! ⭐ All my best wishes. Aquileana 😀

  9. Minton skriver:

    Fantastiskt foto. Den är nästan genomskinlig. Kramar från oss ❤

  10. mammagrip skriver:

    Vilket vackert ljus du har i den bilden! Veronica

  11. vever02 skriver:

    They are beautiful these lilies, I love the effects.
    I wish you a good evening.

  12. Gerd Törnblom skriver:

    Ibland lever tekniken sitt eget liv, men liljan är väldigt vacker!

  13. Blåst af Kuling skriver:

    Konstiga saker händer just nu på WP. Gå in till min blogg får du se. WP har tagit bort både min egen header och min bakgrund och ändrat till originaltemat. Mina flikar är också borta. Går jag in och försöka lägga tillbaka allt så går det inte. Det värsta är att jag har uppgraderat till Premium som kostar c:a 840:- per år. Men den har jag ju ingen glädje av längre eftersom det inte längre fungerar med min uppgradering. Tror nog inte att WP vill kompensera och betala tillbaka mina pengar eller en del av dem. Fy tusan för WP! 😦
    Kram ❤

    • susaboet skriver:

      Man kan bli tvärilsken för mindre… De har väl rättat till det mesta nu, men det är ju urjobbigt när det blir så’nt här krångel. Om man dessutom betalar känns det ju ännu värre…
      Hoppas allt kommer att fungera nu!
      Kram Susanne

      • Blåst af Kuling skriver:

        Nu ser det ut som om det mesta fungerar, men jag minns knappt vilka inställningar jag hade innan på bloggen. Så jag kan ju ha missat något. Jag tycker ändå att min blogg inte är sig riktigt lik. Uppgraderingen går ut i maj nästa år. Då tänker jag nog överge denna bloggportal. Varför betala för ”extra finesser” som ändå inte fungerar som de ska när WordPress ändrar tillbaka min blogg till ”gratisvarianten”? Tror knappast att de betalar tillbaka några pengar för sin dåliga tjänst.
        Kramar tillbaka.

      • susaboet skriver:

        Intressant att se hur de hanterar detta… De borde verkligen betala tillbaka… eftersom de inte ger dig vad de lovat…

Kommentera

