En morgonpromenad…

Några bilder från en morgonpromenad på Oknö för ett par veckor sedan…

Bild | Det här inlägget postades i Natur och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

38 kommentarer till En morgonpromenad…

  1. Minton skriver:

    Underbara bilder. Sol och vatter ger en speciell känsla. Välkommen tillbaka vännen. Hoppa få se dej här ibland. Kram Anki och Minton

  2. sussiejoh65 skriver:

    Roligt att se dig här igen 😀 och wow, vilka underbara bilder, så vackra. Jag fastnade speciellt för bilden med båtarna uppdragna på stranden.

  3. gladjestunder skriver:

    Saknat dig. Har själv haft ett uppehåll. Underbara bilder från Oknö.

  4. Lena skriver:

    Men åh! Oknö har jag varit en del på som barn. Hade en bekant som hade sommarstuga där mellan c:a -69 – 2004. Fantastiska bilder.

  5. Jag skriver:

    Så vackra bilder från din strandpromenad! Har tittat in ibland för att se om du hade gjort något inlägg, välkommen tillbaka!

  6. Kristallina skriver:

    Underbara, vackra, stämningsfulla bilder! Roligt att se dig igen 😀

  7. Marie Nilsson skriver:

    Wow vilka riktigt härliga bilder! =) ❤ Vackert!

  8. natuurfreak skriver:

    Beautiful .This gives such a good feeling.

  9. Leyla skriver:

    Beautiful pictures ❤

  10. vever02 skriver:

    Very nice walk in the morning the sunrise are magnificent.
    Congratulations to the photographer.
    Have a nice day

  11. ulfsfotodagar skriver:

    Läckra vintermorgonbilder!

  12. Gerd Törnblom skriver:

    Morgonstund har guld i mun! Tjusigt!

  13. Björn Bäckström skriver:

    Maffigt. Solen är nog smickrad. Vackra inramningar.

  14. Rupali skriver:

    Beautiful pictures.

  15. Leya skriver:

    Var ligger detta paradis? Så vackra bilder!

    • susaboet skriver:

      Tack! Oknö ligger utanför Mönsterås i Småland. (Lite drygt 4 mil norr om Kalmar.)
      Öland skymtar i fjärran och man kan ana Borgholms slottsruin på något foto…

  16. Aquileana skriver:

    Excellent photogrpahs…. beautiful, sublime skies… Sending best wishes. Aquileana 😀

  17. natuurfreak skriver:

    Brilliant photos

  18. Jag är impad av dina fina foton. 🙂 Borde kanske köpa en sådan 7-årig Canon.
    Oknö är nostalgi för mig. När jag var liten hyrde min familj en stuga där.
    Kram Bosse

    • susaboet skriver:

      Hej Bosse! Nu skäms jag lite… Jag har inte uppdaterat min Aboutsida… Nu har jag också en Lumix G3 och det var den jag använde till Oknöbilderna. Men min gamla Canon är fortfarande bäst på närbilder.
      Så roligt att du har varit på Oknö! Jag tillbringade somrarna där förr i världen…
      Kram Susanne

Kommentera

