Sommardrömmar…

Sommardrömmar

Ute snöar det igen…
Men inomhus blir våra sommardrömmar nästan verkliga…

Bild | Det här inlägget postades i Lek med bilder och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Sommardrömmar…

  1. Marie Nilsson skriver:

    Nej! Så himla cool!!!! Hur har du gjort krackeleringen i boken? Häftigt!!! =D

    • susaboet skriver:

      Tack Marie! Jag använde pennan i elements och ritade. Ibland önskar jag att jag hade stora Photo Shop… då hade jag kunnat ”vika upp” kanterna mer verklighetstroget… 🙂

  2. Minton skriver:

    Mio ser väldigt konfunderad ut. Hur kan rosen växa där. 🙂 Oh matte har lekt. Vacker bild du fixat.
    Minton hälsar. Kram

  3. Lena skriver:

    Hej! Kul att se ett litet livstecken från dig. Fin bild du gjort och Mios hållning stärker förvåningen i bilden väldigt bra. Hoppas allt är bra med dig.

  4. Jag skriver:

    Men vilken häftig och vacker bild! Tittade in häromdagen, så jag väckte väl liv i dig, haha. Kul med Mio som försöker förstå vad det är för bok som blommor poppar upp ur.

  5. Kristallina skriver:

    Vad snyggt det blev och Mio gör bilden perfekt. Kul att leka när resultatet blir så bra.

  6. natuurfreak skriver:

    great pictures

Kommentera

